مشاور املاک امیران

10 نکته فروش راحت تر منزل تان(بخش دوم)

 

۵. وسایل و تزیینات شخصی را بردارید

عکس‌های شخصی و خانوادگی و دیگر وسایل شخصی را بردارید. به این صورت خریداران کار ساده‌تری برای تجسم زندگی در خانهٔ جدیدشان خواهند داشت و امکان خریدشان بیشتر می‌شود. البته عکس‌های فرزندان شما بسیار چشم‌نواز هستند، اما اگر بخواهید خانه را در سریع‌ترین زمان ممکن بفروشید، بهتر است آن‌ها را کنار بگذارید.

 

۶. در حد بودجه‌تان کمی خانه را به‌روز کنید

البته منظور بازسازی بخش‌های عمده‌ای از خانه نیست، چراکه در این صورت کمی از پول‌تان هدر می‌رود. به‌جای آن بهتر است بر به‌روز کردن بخش‌هایی جزئی تمرکز داشته باشید. برای نمونه عوض کردن سینک ظرف‌شویی یا روکش کابینت‌های آشپزخانه، استفاده از چراغ‌های جدید، عوض کردن پردهٔ حمام و حوله‌های دستشویی و دیگر تغییرات این‌چنینی می‌تواند تأثیر بسزایی بر ظاهر کلی خانه داشته باشد. از آنجاکه بعد از فروش خانه‌تان و ورود به خانه جدید نیاز دارید برخی از اسباب و اثاثیه‌تان تعویض کنید، بهتر است این اثاثیه را زودتر بخرید تا در فروش خانه فعلی‌تان کمک تان کند. می‌توانید برای انتخاب اثاثیه و هماهنگی آن با سایر وسایل از مقالات مرتبط در این زمینه کمک بگیرید.

 

۷. خانه را تا حد امکان روشن کنید

تاریک بودن خانه فضای داخلی آن را دلگیر می‌کند، بنابراین تا حد امکان همه جای آن را روشن نگه دارید (نور طبیعی و غیرطبیعی). زمانی که خریدار را برای بازدید به خانه می‌آورید، تمامی پرده‌ها را باز و چراغ‌ها را روشن بگذارید. در طراحی دکوراسیون از آینه‌ها استفاده کنید تا بازتاب نور باعث شود خانه شما روشن‌تر به نظر برسد.

. به نمای بیرونی خانه توجه کنید

نمای بیرونی خانه اولین چیزی است که در معرض دید خریدار قرار می‌گیرد، بنابراین حائز اهمیت است. اگر حیاط دارید، آن را به‌خوبی تمیز کنید و به باغچهٔ خانه برسید. حتی رفت‌وروب پیاده‌روی مقابل خانه هم ایدهٔ خوبی است. می‌توانید با استفاده از گلدان (ترجیحا مقابل در ورودی خانه) احساس سرزندگی بیشتری در خانه به‌وجود بیاورید.

 

۹. مشاور املاک مناسبی انتخاب کنید

اینکه مشاور املاک دوست دوران کودکی یا هم‌محله‌ای شماست، معیار مناسبی برای انتخابش نخواهد بود. بهتر است پیش از همکاری با مشاور املاک به‌خوبی سابقهٔ کاری او را مد نظر قرار بدهید و بر اساس آن تصمیم بگیرید که آیا توانایی فروش خانه شما در کمترین زمان ممکن را خواهد داشت یا نه. به‌علاوه او باید به‌خوبی از مزایا و معایب محله‌ای که در آن زندگی می‌کنید آگاهی داشته باشد و پس از بازدید از خانهٔ شما، بتواند در مورد نقاط قوت و ضعف آن صحبت کند.

برای تبلیغ خانه به مشاور املاک و سرویس‌های آنلاین اکتفا نکنید. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌توانید خبر فروش خانه را به گوش دوستان و آشنایان خود برسانید. شاید یکی از دنبال‌کنندگان دوستان شما یا یک آشنای دور قصد خرید خانه داشته باشد.

 

۱۰. از سرویس‌های آنلاین برای فروش خانه استفاده کنید

 

 

 

یکی از راهکارهای محبوب فروش خانه استفاده از سرویس‌های آنلاین است. ازجمله مزایای استفاده از این سرویس‌ها می‌توان به وجود پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف ، جامعهٔ کاربری بزرگ و … اشاره کرد. به کمک این پلتفرم‌ها، متقاضیان خرید خانه به‌راحتی می‌توانند شما را پیدا کنند، عکس‌ها را ببینند و مشخصات خانه را مطالعه کنند و در صورتی که خانه را پسندیدند برای بازدید از خانه با شما تماس بگیرند. خریداران خانه به کمک فیلترها می‌توانند سریع‌تر خانه مورد نظر خود را پیدا کنند. به همین دلیل است که استفاده از این وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها را به مراجعهٔ حضوری به مشاوران املاک مختلف ترجیح می‌دهند. به‌عنوان مثال فردی که قصد دارد در محله‌ٔ مشخصی درگرگان آپارتمانی با امکانات مشخص را خریداری کند، تنها کافی است در بخش فروش آپارتمان درگرگان، محله و امکانات مورد نظر خود را انتخاب کند. یا اگر فردی در گرگان است اما می‌خواهد برای خرید خانه در خارج از شهر گرگان اقدام کند، قطعا قبل از مراجعهٔ حضوری به مشاوران املاک در شهر مورد نظر تمایل دارد خانه‌ها را در وب‌سایت‌های مرتبط بررسی کند.

برای شروع پیشنهاد می‌کنیم حتما به وب‌سایت www.amiranamlak.com سری بزنید و هرچه سریع‌تر مشخصات و عکس‌های خانه‌تان را در آن ثبت کنید. به این ترتیب به خریداران بالقوهٔ زیادی دسترسی خواهید داشت و خانه‌تان را سریع‌تر می‌فروشید.